Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Borba za dušu antirežimskih protesta, ili može li se Vučić rušiti bez Kosova

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 12 april 2019 14:49
steva
..."A narod je jedino što treba da se desi, sve ostalo je isprazni politički igrokaz Kurte i Murte koji je dodijao svima osim dvojici jahača."...
Preporuke:
106
5
2 petak, 12 april 2019 16:25
Dino Zoranić
Dogodine u Prizrenu!
Preporuke:
99
4
3 petak, 12 april 2019 16:26
Aha
Dobra analiza stanja u podeljenom srpskom društvu. Građanske prozapadne snage samo bi da nastave Vučićevu politiku "još brže jače i bolje" naravno sa sobom u obnovljenoj ulozi pre - EU komesara. Njima to jedino i smeta, što nisu ti oni koji određuju sve uz naravno lukrativne pozicije i posliće koji idu uz poziciju prodavača magle.
Zato je pitanje Kosova ključno i bilo bi dobro da svi koji ne bi da rasprodaju Srbiju čak i kada su neki od njih za režim, shvate da moraju da razgovaraju međusobno. Okoreli Vučićevci i samoproglašeni kandidati za EU "komesare" nisu iz tog filma.
Zato je i dobro da se dogodi narod i sve dok se to ne desi imaćemo rasprodaju Srbije nažalost.
Preporuke:
78
6
4 petak, 12 april 2019 16:42
Forever Jang
Bez Kosova se ne može ništa ni rušiti ni graditi. Bravo NIkola!
Preporuke:
107
5
5 petak, 12 april 2019 17:03
Vojvoda Jovan Stojković Babunski
Sjajno gospodine Tanasiću, izvanredna analaiza aktuelnih dešavanja u Srbiji.
Preporuke:
85
2
6 petak, 12 april 2019 17:53
ZEMUNAC
Treba se PRIPAZITI od Vrhovnog komadanta,gdina Vucica,koji se proslavio bacanjem kamenica na protivnicke navijace i VULINA,saborca i priucenog ministra odbrane koji je salonski levicar,a VOLI diktaturu proletarijata,a sada su i bliski sa NATO paktom!S obzirom da SAD traze priznavanje KOSOVA,oni mogu da,prekonoci, uvedu,zbog nemira ,VOJNU DIKTATURU,koja,to je i sasvim jasno, i najvise odgovara njihovom shvatanju slobode i demokratije!SAD bi to podrzale,u zamenu za resavanje pitanja KOSOVA.ONI vole FASISTE u banana republikama.NASI prijatelji u VOJSCI i policiji,NA SRECU SU MNOGOBROJNI I NE TREBA IM DOZVOLITI,ovaj moguci SCENARIO!
Preporuke:
60
4
7 petak, 12 april 2019 18:07
tako
Odlično objašnjeno. Zato mene nema na protestima. Ja neću da dam doprinos tome da umesto Vučićeve bulumente zasedne nova antisrpska bulumenta. I zaista mi nije jasno šta Anasonović, Bećković, Georgijev, Karanović, Vujošević, Pantić, Trifunovići, Maljević i ostala tviter kvazielita ima protiv sadašnjeg režima. Izdaja KiM, rasprodaja zemlje, posipanje pepelom, nakaradni antisrpski i protivprirodni zakoni...sve što su oni do 2012. sprovodili Vučić je samo nastavio. I šta im nije po volji?
Preporuke:
70
34
8 petak, 12 april 2019 19:02
aleksandar
U Srbiji je sve suludo. Burkeska. Vučićeva vlast se gradi kao "patriotska" a spremna je da prizna "kosovu" te da sutra, radi "bezalternativnog puta u "EU"" pusti Srpsku niz vodu.
Velika većina "opozicionih snaga" (DS, Đilas, Trifunović, Tadić, Anasonovićka), koji su kao protiv Vučića, takođe baštine "bezalternativni put u "EU", a o našem KiM se izjašnjavaju kroz zube, i neiskreno. Lako se može pretpostaviti kakvu bi nacionalnu politiku vodili kada bi bili u prilici.
Druga Srbija se potpuno podelila. Deo ovih izdajnika jasno podržava Vučića (Čeda, Čanak, Mićun, Liht, Biserko...). Drugi deo (razni cirkuzanti Kojo i kompanija, profesorčići i novinarčići drugosrbijanci, Turajlićka, Teodorović, Danasovci, Corax, Jugoslav Ćosić) su uz "opoziciju". Iako Vučić zapravo sprovodi njihovu politiku.
"Najveći nacionalista" Šešelj, Pečatovci,razni Raduni i slični kao pudlice šene pred Vučićem i kao "prave se" da ne vide veleizdaju.
Sve u svemu, cirkus. Ne zna se ko pije ko plaća.
Preporuke:
98
8
9 petak, 12 april 2019 19:18
aleksandar
Za tako.
U malo reči, sve ste savršeno rekli.
Preporuke:
62
5
10 petak, 12 april 2019 21:15
Kopka me
zašto se ne pominje Katanićeva 15? Zar to ne bi bilo elegantno rešenje? I to dobro rešenje?
Preporuke:
29
0
11 subota, 13 april 2019 02:14
Samo sloga Srbina spasava
Bez Kosova i Metohije nema Srbije.

Braneći Kosovce branimo sebe, potomstvo i srpstvo.

Ako ne odbranim druge, ko će mene kada name dođe red?
Preporuke:
52
2
12 subota, 13 april 2019 02:34
70-godišnjak
Utemeljena analitika, lucidno opažanje, sposobnost distinkcije i sintetička moć, vrline su i vrednost autora. Hvala u ime moje i svekolikog srpstva.

Nacionalna država je još jedini izvor kakve-takve demokratije i svih ishodećih dužnosti, sloboda i prava. Naš identitet proističe iz porodice i nacije. Bez njih prestajemo da budemo ličnosti; svodimo se na jedinke podložne manipulacijama, na dobrovoljne robove.
Preporuke:
55
3
13 subota, 13 april 2019 03:13
Dragan, Katun /okupaciona zona Temnić, Levač, ..../
Hvala Tanasiću, i Uredništvu na objavi.

Bar nekog da imam u kog mogu da se zakunem, jbt sve ode u ...
Preporuke:
45
3
14 subota, 13 april 2019 03:14
Gordana
Odlicna analiza! Masovnost pokazuje i dokazuje da je narodu zaista prekipelo, da ne moze vise da izdrzava i trpi diktaturu i siledzistvo vlasti, da mu je svega dosta,... Tuzno je sto pravi program, ideja, resenje ne moze da nametne, probije blokadu zabrane i usmeri u pravom pravcu ovoliku pozitivnu energiju nezadovoljne mase. Izbor i zabrana govornika na skupovima govori sve o organizaciji. Zalosno je sto nije uspla da se afirmise prava ideja vodilja koja bi sigurno dovela do potpunog uspeha i smene ove siledziske izdajnicke vlasti, ali nebi dozvolila samo promenu licnosti u foteljama i nastavak pogubnog puta Srbije u kolonijalizam nedobronamerne Evrope i Amerike.
Preporuke:
37
3
15 subota, 13 april 2019 03:41
Zoran
Ja ne znam sto se mib po Srbiji uzrujavamo kad Srbi na Kosovu ne prace problem, cak su i u Tacijevoj vladi. Ne dizu oroteste protiv Vucica i Siptara. Pa necu ja da budem veci Kosovar od njih.
Preporuke:
5
40
16 subota, 13 april 2019 06:21
Ljubisa
Jedan od najboljih tekstova na NSPM. Da,dupli paradoks,u Skupstini imamo 90 ili vise odsto poslanika koji su pro- Nato I pro EU a moglo bi se reci I za prizvavanje KiM umotanog u foliju nekakvog 'razgranicenja'. Realno I pored ekstremno zestoke kampanje preko svih mogucih I nemogucih medija I dalje je najmanje 80% nas protiv Nato-a I jos vise protiv 'razgranicenja'. Isto se preslikava na proteste,glavnu rec vode oni drugosrbijanci koje ili bolje receno ciji stav najbolje opisuje glumac Trifunovic, - 'Kosovo je izgubljeno,pa eto,sami smo krivi sto smo ga izgubili,tu vise nemamo sta da trazimo,ali ja ga ipak ne bih gurao u UN I priznao dok to ne urade Kina,Rusija' I tako dalje.Eto,ti I takvi predstavljaju nekakvu alternative I ti vuku konce I vrebaju iz prikrajka,te Murte da uskoce umesto Kurte.Ni sam nisam pametan da kazem ili predlozim kako to da se promeni,koliko god naprednajci cuvaju paranoicno kontrolu nad svim I svacim tako I ovi cuvaju kontrolu nad protestima uz suflere iz
EU.
Preporuke:
44
3
17 subota, 13 april 2019 07:27
@aleksandar
Sve da je tako, tom logikom neće opozicija stići nigde.
Zato treba izvagati šta se odlaskom AV gubi i da li ste spremni na borbu ili ste i vi prirepak vlasti, šatro partriJote koje pljuvanjem po svemu upravo rade za sistem?
Drugo je pitanje šta narod stvarno želi? Da li ima iste poglede na NATO, istoriju, EU, Rusiju, Ameriku, liberalizam, kapitalizam, komunizam kao Vi?
Šta ako ga vođa poznaje bolje od vas?
Treće je pitanje šta vi želite i koliko ste spremni da ginete za svoje ideale kao u filmu Apokalipto na primer, ili kao na Košarama, ili ste idealista samo u toplom salonu - uvali se u otoman, reklo bi se al'je skroman, al' mi znamo Gedu...i njegove sledbenike koji su posle "crnog petog oktobra" samo promenuli košuljicu i prešli u Koštuničin DSS, a sad opet pomahnitali - šatro ruše AV?!
Preporuke:
6
24
18 subota, 13 april 2019 09:19
Posmatrac
Kosovo vise nije u Srbiji. To je cinjenica.
Vucic nepotrebno razvlaci laznu pozorisnu predstavu oko Kosova.

A protesti se ticu svakodnevnog zivota svih gradjana.
Gradjani traze pravnu i uredjenu drzavu.
I odlazak lazova.
Preporuke:
5
55
19 subota, 13 april 2019 09:23
gandra
@aleksandar...pa dobar ishod bi bio da se vlast i opozicija međusobno uništi, i onda da se formira vlada nacionalnog spasa... zvuči previše dobro, ali nikad se ne zna...odlična vam je analiza
Preporuke:
26
0
20 subota, 13 april 2019 09:30
Spiridon
Milina je gledati lepo podašišanu travu, još lepše kada vojska strojevim korakom kao jedan gazi a najlepše je slušati kada u horu svi kao jedan zapevaju...
Čitam nedeljni komentar koji jasno kaže
ko ne misli ovako taj kleveće i laže
ljudi bez kalibra i ideje
ufuravaju nam istine crno bele
a mi bismo hteli da budemo centar sveta
kineski sindrom za mnoga ljeta
a ja...
ja nemam dara
zabranjeno je da se odgovara...
Neka je slava i hvala zato svim nadležnima, koji se samopregorno bore za onu jednu jedinu moguću istinu i da svi misle kako treba. Aferim i prašćajte mili...
Preporuke:
6
30
21 subota, 13 april 2019 10:00
aleksandar
Za nepotpisanog.
Radi Vašeg obaveštenja da, spreman sam da ginem za otadžbinu, ako treba. Bio sam mobilisan 1999. i naravno da sam se odazvao pozivu, mada mi raspored nije bio na KiM u najžešćim borbama. Elem, nisam salonski nacionalista niti "prirepak vlasti" već istinski rodoljub koga interesuju samo vitalni srpski interesi, KiM, Srpska, promena obrazovnog, medijskog kulturnog prostora u našoj otadžbini i beskompromisna borba protiv drugosrbijanaca koji već dugo vode kolo i uništavaju biće našeg naroda. Priznajem da me uopšte ne interesuju trivijalna pitanja tzv. "demokratije", već samo nacionalna.
U tom smislu, ne mislim da je rešenje da Kurtu zameni Murta zbog lošeg stanja "medijskih sloboda" i "demokratije" već mislim da nam treba nacionalna patriotska vlast.
I dalje mislim da su većina Srbalja patriote i da bi pametnije bilo da se svi nacionalisti udruže u jednu kolonu i ruše veleizdajničku vlast bez udruživanja sa Murtama koji bi nastavili sadašnju politiku još "bolje i brže".
Preporuke:
44
6
22 subota, 13 april 2019 10:22
Spiridon
@ subota, 13 april 2019 07:27 @aleksandar
Zato treba izvagati šta se odlaskom AV gubi i da li ste spremni na borbu ili ste i vi prirepak vlasti, šatro partriJote koje pljuvanjem po svemu upravo rade za sistem?

Tačan odgovor je onaj pod b. ali šta očekivati bolje od onih koji su do juče držali Miloševićeve slike u novčaniku
Drugo je pitanje šta narod stvarno želi?
Šta ako ga vođa poznaje bolje od vas?

Tačan odgovor je da narod jedino želi parizer, pivo i Vođu, a da taj i takav narod ovaj najnoviji Vođa u dušu poznaje, što je u krajnjem zbiru izrodilo ovoliku ljubav prema njemu.
Treće je pitanje šta vi želite i koliko ste spremni da ginete za svoje ideale kao u filmu Apokalipto na primer, ili kao na Košarama, ili ste idealista samo u toplom salonu - uvali se u otoman

Opcija dva, napolju ume da bude ladno a i vetar ume jako da duva, dok je unutra fino, toplo i geostraktički se može kvalitetno zaorati po nebesima, Rusi tamo a Kinezi onamo...
Preporuke:
10
24
23 subota, 13 april 2019 10:43
@aleksandar
upravo tako!
Preporuke:
9
0
24 subota, 13 april 2019 10:46
Adam Jensen (1/2)
Kao tobož "oko Kosova se sve vrti i to je gorući problem ove zemlje". Jeste, ali je to gorući SPOLJNOPOLITIČKI problem ove zemlje. Mi imamo daleko veće unutrašnjopolitičke probleme koji zapravo ubijaju ovaj narod i državu od daleko više od pitanja Kosova.

Pa pobogu, jel nam EU i NATO kriv što:

- smo lideri po stopi smrtnosti od raka i broju pušača

- je neko protivzakonito zakopavao otrovne materije širom Srbije i zatraovao zemljište i vodu

- neko uveze tone pokvarenog mesa iz Brazila i ne odgovara

- nam svako iole ambiciozan i obrazovan beži odavde glavom bez obzira

- smo među najstarijim nacijama u Evropi

- što nam je stopa depresije među mladima (kojom se uzgred niko ne bavi) u samom evropskom vrhu

- nam se bolnice raspadaju

- su ljudi agresivni u saobraćaju

- ljudi masovno gledaju rijaliti

- narod ostao bez kičme i dostojanstva i prodaje se za crkavicu

- što nam se raspadaju zdravstvo i školstvo
Preporuke:
25
24
25 subota, 13 april 2019 10:53
Adam Jensen (2/2)
- što su nam mrtvi i korumpirani sindikati

- se ne poštuju zakoni

- ogromna količina različitih modernih društvenih pojava nije ni na jedan zakonski način regulisana

- smo mahom neprosvećen i infantilan narod, bez orjentacije, koji luta u tom ludilu i lagano nestaje (500.000 nas je manje nego 2012.)

....

Shvatate li sada, barem malo, poštovana gospodo, da nije Kosovo "gorući problem od kog sve počinje"? Shvatate li da od Kosova "gorući problem" prave samo naši vlastodršci zato što ne umeju (ili ni neće) da rešavaju neke od problema koje sam pobrojao?

Kosovo je samo jedan od problema, ali NIJE najveći. Ovaj narod i država propadaju i trunu pre svega zbog razloga koje sam pobrojao (i mnooogih drugih koje nisam) i time se treba baviti.

A sad neka me slobodno pojedinci nazovu "drugosrbijancem" i "autošovinistom" jer sam pokazao ogledalo i usmerio reflektor na STVARNE probleme ovog društva i države.
Preporuke:
27
28
26 subota, 13 april 2019 11:07
Beograđanin
U tri pred Skupštinom!
Preporuke:
20
2
27 subota, 13 april 2019 11:23
Pera
E svaka ti je na mestu. Bravo.
Preporuke:
10
1
28 subota, 13 april 2019 11:59
Dejan
@Adam Jensen
Druže, nisi ti drugosrbijanac zato što ističeš prioritetne probleme, potpuno se slažem da je ostatak Srbije i te kako ugrožen u svakom pogledu. Ovde je puki opstanak u pitanju, a ne samo deo teritorije. Mi bismo bili mnogo srećniji srećniji da nam je Kosovo jedini i najveći problem.
Drugosrbijanci hoće još više ovoga što imamo, još više propadanja Srbije, još više rasprodaje, još više puzanja pred strancima i susedima...
Preporuke:
20
5
29 subota, 13 april 2019 12:47
Romej
Ma naravno, u ovim trenucima strašne veleizdaje zemlje, kada aktuelni režim surovo gazi Ustav ove zemlje i besramno pljuje po dostojanstvu ovome narodu, najavljujući nekakvo famozno "razgraničenje" sa Šiptarima koje bi pravili na Kopaoniku, u tim trenucima protestvovati protiv tog aktuelnog režima a ne staviti upravo ovu veleizdaju zemlje je sumanuto loš potez. Prvo Kosmet pa onda sve ostalo naravno. Nema boljitka ni u čemu ako nema države naravno, a države Srbije neće biti ako nema Kosmeta u njenom sastavu. Nadam se da će organizatori današnjeg protesta biti dovoljno pametni da to istaknu u prvi plan, dakle da Kosmet stave na vrh protesta, ako njega sačuvamo lako ćemo onda sa svim ostalim jer ovaj režim će pasti ne uspe li da izda Kosmet jer zbog toga ga zapadni zlikovci i podržavaju naravno i ne uspe li da ispuni taj glavni zadatak koji su im zapadne gazde dali onda gubi podršku od istih i pada sam od sebe bez da ih mi uopšte i moramo toliko pritiskati. Znači Kosmet na prvom mestu i do pobede.
Preporuke:
17
3
30 subota, 13 april 2019 12:59
aleksandar
Evo nama Špirice, sa svojih elitnih visina, verovatno negde iz "inostranstva", kako se svojevremeno hvaluckao i puvakao ovde. Pravi plemeniti Srbin posebnog kova, izbrušeni dijamant takoreći.
Tja, u pravu ste. Svi nacionalisti koji ostavljaju komentare su salonski, ljubitelji Slobe (uzgred, Sloba, protiv koga sam demonstrirao na svim demonstracijama, a sada se kajem, je zaista bio državnik za ove šabane), "bezjaci"...
Tako je Špirice, nema nikakve dileme da ste vanvremenski i vankosmički pametni i izobraženi, daleko iznad drugih i da ste jedan od samo nekoliko na ovom zemaljskom šaru (mada je Vaša granica vasiona zapravo) koji sve zna, u sve se razume i u "sve se meša" kako kaže ona stara dobra reklama.
Tako je Špirice, tastatura je ekskluzivno samo za Vas i možda još nekoliko Vama sličnih. Nakon Vaših bravura i mudrolija, prosto me stid i sram da se ponovo uhvatim tastature.
Ali napredovaću, trudiću se da se promenim, neću ga vala majci više biti priprosti patriJota.
Preporuke:
14
3
31 subota, 13 april 2019 13:43
Posmatrac
Pozdrav komentatorima SPIRIDON i ADAM JENSEN !
Nisu botovi !
Preporuke:
1
13
32 subota, 13 april 2019 14:37
Spiridon
@ aleksandar

E moj sinak, nisi ti ni prošao nikada pored pojma nacionalizam, odnosno ti pod time podrazumevaš upravo tog miloševićevskog mutanta poznatijeg još i kao patriJotizam. Inače koliki je Sloba bio državnik se vidi iz svih njegovih dostignuća na planu Srba preko Drine i Srba na Kosovu, ili ti gde god da ih je on branio, tamo ih danas ima samo u vidu statističke greške, a kako mu izgledaju saradnici sa kojima se igrao državništva gledate svakog dana i sami, pošto su na vlasti. Međutim, problem svih problema je da je za vas patriJote državnik neko kao Vučić, samo onaj stari dok je guslao onu miloševićevsko-vadikalsku priču, država je kada je vojska brojna a policija bije izdajnike, dok je nacionalizam mrzeti sve što nije srBsko i nepravoslavno, tj svako ko tako ne misli je autošovinistički drugosrbijanac. Žao mi vas je, jer su vas sve Titini udbaši i komitetlije učili da budete Srbi i takvi ćete nažalost zauvek i ostati, jer što se grbo rodi to niko više ne ispravi...
Preporuke:
9
25
33 subota, 13 april 2019 14:40
Mali Djokica
Po meni, clanak je odlican. Nasa tragedija je sto od kralja Aleksandra i N. Pasica pa do danas nismo imali drzavnika vec politikante kalibra seoskih mehana.Za mene, na Balkanu, jedini drzavnik je bio Ataturk. Svi nasi danasnji ''politicari''bilo na vlasti ili u opoziciji nista nevrede. Oni nisu uspeli u zivotu pa zato zele da se afirmisu kroz politiku. Za nas, kao narod, to je katastrofa. Tacno je da opozicija bezi od problema Metohije i Kosova, jer nema resenja. Ona zeli samo vlast i nista vise. Zato ja na izbore ne izlazim. Vidimo se dogodine u Prizrenu.
Preporuke:
5
7
34 subota, 13 april 2019 15:57
Dragan R
@Posmatrač
Upravo to što ste vi napisali je tema koju je u svom tekstu briljantno obradio gospodin Nikola Tanasić. Vi ustvari ne zamerate Vučiću što hoće da preda (pokloni) deo teritorije Srbije Šiptarima, već što to ne čini brže („Vučić nepotrebno razvlači lažnu pozorišnu predstavu oko Kosova“). Vi direktno i otvoreno podržavate najgrublje moguće kršenje ustava i zakona svoje zemlje, a sa druge strane se navodno borite za pravnu i uređenu državu? Da li je takvo nešto moguće u pravnim i uređenim državama? Usta su vam puna demokratije a ovamo bi bili srećni da se jedan čovek preko noći, u ime svih nas, odrekne dela teritorije naše države i to mimo zakonske procedure (promena ustava), institucija sistema (Skupština) i protivno volji ogromne većine građana ? Da li je to vaša demokratija? I u čemu se to vi i vama slični, kako napisa gospodin Tanasić „Slučajni Srbi“, razlikujete od Vučića?
Preporuke:
20
1
35 nedelja, 14 april 2019 06:50
Ah
@Dragan R
Upravo tako Dragane, "neslučajni posmatrači" se prave da ne shvataju da se ne bi stalo na otimačini Kosova i Metohije, već nastavilo sa dezintegracijama i kolonijalnom pljačkom, što je ustaljeni metod Vučićevih i njihovih mentora sa zapada.
Ima i naivnih naravno koji misle "samo još da damo Kosovo pa će poteći mled i mleko". Teške zablude nažalost.
Vučić je samo sirovi i novokomponovani "evropejac" i to im jedino smeta kod njega. Oni bi da se pljačka "u rukavicama".
Preporuke:
8
1
36 nedelja, 14 april 2019 08:33
Brane
Čestitke Tanasiću, uvek pročitam sve što objavi.

Vučić je zagadio srpske medije i manipulacijama srpsko Kosovo i Metohiju gura u naručje šiptarima.

Smena Vučića (uzurpirao sve poluge vlasti, samo ne radi ono što je po Ustavu Srbije dužan da radi)strogo je u vezi sa medijskim ambijentom u Srbiji.Promena medijskog ambijenta u Srbiji (zabagrilo je) potrajaće jer su i ''kadrovi'' u medijima ogrezli.

Srpski intelektualci da se uključe u borbu lečenja medija u Srbiji.Bolest je u poodmakloj fazi.
Preporuke:
8
0
37 ponedeljak, 15 april 2019 00:51
teletabis
Ako protestvujemo i tražimo da se poštuju Ustav i Zakoni čemu onda bištanje problema koje nam je ova Luda napravila?

Sada sve više neki "dušebrižni analitičari" stalno pričaju da moramo da menjamo Ustav ko da je on pocepana smrdljiva čarapa. Pa Ustav se ne menja svake godine ali mora da se poštuje svaki dan.
Preporuke:
4
0
38 ponedeljak, 15 april 2019 18:15
Slavomir Srpski
Citiram: "Pri tome se ne zna se ko ovaj narod više potcenjuje — režim, ili opozicija. Režim misli da je narodu dovoljno pokazivati prstom na 5. oktobar da bi se pokolebao u političkoj borbi. Opozicija misli da je 5. oktobar nešto što može da ih inspiriše na političku borbu. A narod je rešen da 5. oktobar ne ponavlja, i to je još jedan stav oko koga postoji jasan politički konsenzus. Jedan deo naših sugrađana je upravo stoga odlučio da trpi zulum naprednjačkih kabadahija koliko može. A drugi je odlučio da ih ovaj put ruši pametnije."

Potpisujem
Preporuke:
3
0
39 ponedeljak, 15 april 2019 19:19
nespojivo
subota, 13 april 2019 Spiridon


Poštovani Spiridone, prolazite kao i ja, tako Vam je to u Srbiji koja je još u suštini komunističko-janjičarska, komunističko-patriotska, komunistički neobrazovana i komunistički plitka.

Pomislite da ovde ima patriota, kad ono sve komunista i brozovac, neprijatelj Srba i savremene civilizacije.
Preporuke:
1
2
40 utorak, 16 april 2019 03:23
Zoran
ponedeljak, 15 april 2019 19:19
nespojivo
subota, 13 april 2019 Spiridon


Poštovani Spiridone, prolazite kao i ja, tako Vam je to u Srbiji koja je još u suštini komunističko-janjičarska, komunističko-patriotska, komunistički neobrazovana i komunistički plitka.

---------------

Ili: kako objasniti slepom od rodjenja kako izgleda zelena boja.
Preporuke:
1
2
41 nedelja, 21 april 2019 22:57
J.M.
Cenim pisca ovih redova i redovno pratim njegove komentare u NSPM,medjutim ,cini mi se da je ovaj clanak previse optimistican i romantican.Vrlo je moguce da obe strane imaju podrsku istih centara moci sa Zapada i time mogucnost da autenticno narodno nezadovoljstvo zajedno sa patriotskim osecajima ima vrlo male sanse da iznedri bilo kakvu promenu bez da bude podrzano od nekog drugog izvora i finansijski i organizaciono.Naime,nije uopste jasno kako pisac ovih redova vidi resenje ovog problema?Kroz istoriju se ponavljalo da svako autenticno narodno nezadovoljstvo je moralo biti organizovano i finansirano od neke strukture jer u protivnom bi se brzo rasplinulo.U slucaju Srbije situacija je vrlo teska jer uz masovnu depopulaciju stanovnistva (iseljavanje i mali natalitet) zemlja je u polu-kolonijalnom ,ekonomskom i politickom, statusu.Jedini izlaz bi,mozda mogao da bude,organizovanje i diaspore koja bi donela program nacionalne obnove i potom rad na terenu da se pripremi za neke izbore ? ?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner